Matematikte Farklı Yaklaşımlar e-twinning Proje Çalışması

Matematikte Farklı Yaklaşımlar e-twinning Proje Çalışması

18.04.2025 18

Matematikte Farklı Yaklaşımlar e-twinning proje çalışmalarımız kapsamında 6/A sınıfı öğrencileri ile Nil Nehri’nin taşması ve bunun sonucunda insanların matematiği geliştirme ihtiyacı üzerine sorgulayıcı düşünmeyi teşvik edecek bir P4C (Çocuklar İçin Felsefe) atölyesi gerçekleştirdik. Matematik Hikayeleri “Mısır’da Doğan Güneş” adlı videoyu izledikten sonra öğrencilerimiz kendileri ürettiği sorular üzerine tartışarak fikirlerini beyan etmişlerdir. Bu tür etkinlikler tarihsel bir olay üzerinden matematik, bilgi, ihtiyaç ve insan-doğa ilişkisi üzerine  sorgulamalar yapılarak 21. YY becerilerinden eleştirel düşünme becerilerini geliştirmeyi sağlamaktadır.

18-04-202518-04-202518-04-202518-04-202518-04-2025